Eesti noormehe loodud rakendus BeerMe leiab linnast parimad õllekad
Plaani järgi 15. juulil käivituv teenus annaks kasutajatele hea ülevaate, kus ja mis hinnaga Tallinna pubides õlut müüakse, millised on eri kohtades sooduspakkumised või kampaaniad ning milliseid kohti peavad kunded lihtsalt ägedateks. Kasutajad saavad häid pakkumisi sõpradega jagada, end Foursquare’i põhimõttel pubidesse sisse registreerida ning osaleda pubide kliendimängudes.
BeerMe peaks välja kujunema kasutajate endi poolt edastatava info põhjal. See tähendab, et mitte Born ise ei kavatse kõiki Tallinna pubisid kaardistada, vaid seda teevad BeerMe kasutajad. Born ütleb, et BeerMe sihtgrupp on tehnoloogialembesed tudengid, kelle jaoks on õlu möödapääsmatult oluline. Samuti Soome turistid, kes väldiksid BeerMe abiga pubides petta saamist.
Born ja tema tiim on mõnda aega eksperimenteerinud ka ideega asukohapõhisest ostukorviotsingust. See arendatav teenus kannab nime PriceTag ning BeerMe on sellest sisuliselt välja kasvanud.
PriceTagi algne idee oli luua tarbijatele võimalus võrrelda ostukorve erinevates kauplustes, et saaks teha teadlikumaid ja säästlikumaid ostuotsuseid. “See oleks nagu Google Search, aga sellega saaks otsida toiduaineid ja nende hindu,” ütleb Born. Ühtlasi võimaldaks teenus tema sõnul ka pere eelarvet koostada ja jälgida.
Nagu BeerMe’gi puhul, oleks info kaupade hindade ja sooduspakkumiste kohta süsteemi kogutud tarbijate endi poolt nn crowdsourcing’u põhimõttel. Et terve ostukorvi põhine rakendus osutus liiga suureks ettevõtmiseks ning polnud kindlust, kuidas tarbijad selle vastu võtavad, otsustasidki Born ja tema kolleegid esialgu õllest alustada ning sealt vaikselt edasi liikuda.
Tulevikus võiks samalt tiimilt tulla näiteks mobiilirakendused nagu CoctailMe, DateMe, CoffeeMe jne.
Born on terve elu mänginud korvpalli ja hiljem õppinud Tartu ülikoolis kehakultuuri. Kuus aastat müüs ta USAs ukselt uksele raamatuid, samuti on ta töötanud Peep Vainu koolitusfirmas.
Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!