Uustulnuk Dacia Duster No Limit ja selle tehniline personal said eriliselt sooja vastuvõtu osaliseks sellel maailma kuulsaimal ja raskemail mäkketõusu võistlusel. Erakordseks muutis asjaolu, et projekt algas alles eelmise aasta detsembris. Auto toodeti seega üksnes kolme kuuga ning see oli sel võistlusel nii sõitja kui ka Dacia debüüt.

Dacia Dusteri firmamärgiks on kujunenud vastupidavus ja ambitsioonikus. Colorado rajal püstitatud kiiruselt napilt kolmas aeg üksnes rõhutab Dusteri iseloomujooni.

Vaata videost, milline on suures osas maailmast säästuautode kuningaks tõusnud Duster tänavasõiduseades!

Jean-Philippe Dayraut on kaua unistanud Pikes Peak Hill Climb võistlusel osalemisest ja tema entusiasm sai hoogu juurde, kui Dacia ning Renault Sport Technologies otsustasid temaga ühineda. Võistluse eel sai Jean-Philippe vaid kolm päeva praktikat, et võistluseks valmis olla ja ennast rajaga kurssi viia. Paljud rivaalid on sellest üritusest juba aastaid osa võtnud ja teavad rada peast. 20km pikkuse ja 156 kurviga raja katmine oli unustamatu kogemus Dacia Duster No Limit’i juhile, kuna see üritus on proffidele, kel kogemused ringrajalt ja pindamata teedelt.

2011 PIKES PEAK – KOLM ESIMEST
1. Nobuhiro Tajima (Suzuki SX4), 9m 51s (uus rekord)

Jean-Philippe Dayraut’ käes on kuus Prantsusmaa ringraja tiitlit, ning kolm võitu jäärajalt (Trophée Andros).

“See oli kõige uskumatum ja hullumeelsem võistlus, mida olen eales varem kogenud,” naeris Jean-Philippe hiljem. “Asfalti ja kruusa kombinatsioon nõuab erilisi sõiduoskusi ning olen õnnelik, et sain võistluse poodiumikohal lõpetada.”

Dacia Duster oli varustatud 850 hj Sodemo-tuunitud mootoriga, mis põhines Nissani GT-R 3.8-liitrisel V6. Dacia Duster No Limit’i kere ehitati spetsiaalselt ürituse jaoks Tork Engineering’ poolt (disain, koostetööd ja arendus) koostöös Renault Sport Technologies’iga.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena