Garage48’l võidutsenud „kohtade Facebook“ Storymarks avanes uues kuues
Kui keegi küsib, milleks küll sellist asja võiks tarvis olla ja kuidas temaga raha teenida, siis seda selgitab Storymarksi ideoloog Andrus Purde videointervjuus.
Varem Skype’is tegutsenud Purde räägib, et projekt on veel prototüübi tasemel ja kasutajad on lisanud mõnikümmend ühikut sisu. Kuid vähemalt mingis mõttes ollakse märklauale pihta saadud.
Äriliselt olevat asi, mis märgib kaardile nii kasutajate poolt lisatud kui kolmandate osapoolte andmebaasidest pärit lood ja faktid Purde hinnangul mitmes mõttes huvitav.
„Ühelt poolt reklaamimüük nendele, kes soovivad oma reisikogemust rikastada või siis oma kodutänavat läbi lugude prisma vaadata. Kohtadega seotud faktid ja huvitavad lood aitaksid müüa ka näiteks hotellitube ja kinnisvara, firmad oleksid sellistele andmetele (API kaudu) ligipääsu eest nõus maksma.“
Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!