Küsimus:
"Miks saavad elektriautode testpartii just sotsiaaltöötajad? Elektriauto on planeeritud sõiduvahendina, millega suurlinnades käiakse põhiliselt töö ja kodu vahet ning mis läbib päevas kuni 45 km. Pikematel sõitudel soovitatakse kasutada hübriide ja pistikuhübriide ehk PEHV’e ning Põhja Euroopas, sh. Eestis kõrgemaid biokütuste segusid sõltumatu kütusekasutusega (FF) mootorites. Üle 260 km päevas läbisõitudel jääb Totali uurimuse kohaselt kõige ökonoomsemaks fossiildiisel. Kas Eestis uuriti ka alternatiive ja miks pandi elektriautod sotsiaaltööle, mis ilmselt pole töö ja kodu vahet sõitmine?"

Jarmo Tuisk:
"Vastava otsuse langetas valitsus. On õigustatud ootus, et elektriautosid tuleks testida kõikides oludes mis Eesti maal ja teedel valitsevad. Valitsusel on väga raske muidu kujundada tuleviku poliitikat elektriautode suhtes. Siiski, nii palju kui ma tean Sotsiaalministeeriumi kavadest, on liitumine elektriautode programmiga kohalikele omavalitsustele vabatahtlik ja kedagi sundkorras elektriautodesse ei istutata. Muudele argumentidele vastu ei vaidle."

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena