Ent ka see 2,5 R5 arendab ju sellistel mudelitel nagu TT-RS ning A3RS „vaid“ 330 hobujõu ümber. Wörthersees välja pandud A1 tarvis puhuti agregaat julgelt poole võrra võimsamaks. 1390 kg kaaluva auto võimsuse suhe on nüüd tõeliselt superautolik 356,8 hj/tonni kohta. Kas ja kuidas see kõik teekattele jõuab, on muidugi iseasi, ent nelikveota oleks nii hullumeelse A1 projekti juures kindlasti alt mindud.

Kui Audi tõeline superauto R8 V10 jõuab oma 560-hobujõulise 5,2-liitrise agregaadi toel kiiruseni 100 km/h 3,6 sekundiga, siis kõnealune A1 sprindinb 0-100 km/h vaid 3,7 sekundiga. Uskumatu! Õnneks on A1 clubsport quattro tippkiirus endiselt elektrooniliselt piiratud, nii et üle 250 km/h sellega liduda ei saa.

Fotodelt näed, milliseid lisaõhuvõtuavasid ning kosmeetilisi kaunistusi A1 500-hobujõuliseks muutudes vajas ning ka puhtalt edevusest külge sai. Näiteks tagaistmeid sel polegi ja milleks neid vaja olekski? Selle asemel on kohad kahe kauni kiivri kinnitamiseks.

Vaata ka videost, milline on tavaline Audi A1 ning kui aadellik see Haapsalus välja paistab!

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena