Projekti veab ettevõte SIM-Drive, mis plaanib täna veel katsejärgus mudeli seeriatootena SIM-LEI aastal 2013 turule tuua, vahendab AFP. Tänastest seeria-elektriautodest on parim autonoomia ehk sõiduulatuse näitaja Nissa Leafil, mis peaks kulgema ametlikel andmetel ühe laadimisega keskmiselt umbes 175 km. Mitsubishi i-MiEV ja tema sugulased jõuavad näiteks Eesti kevadistes tingimustes kusagil 100 km läbida kuni akud tühjad. Nende ametlik sõiduulatus jääb kusagile 140 km maile.

SIM-Drive ei tegele projektiga sugugi üksi, ettevõtmisesse on seotud 34 partnerit, nende hulgas Mitsubishi. Prototüüp loodetakse arendada faasi, mil selle saaks mõnele tootjale massvalmistamiseks maha müüa. Ise SIM-LEI'ga turule tulla ei kavatseta. Elektriautode põhiline probleem ongi senimaani ju see kuratlikult lühike sõiduulatus, mis ei taga Tallinnast Tartussegi jõudmist. 140 km asemel kõlab 333 km juba vägagi apetiitselt ning on vaid aastate küsimus, mil elektriautod tänasest tobedast lõa otsas olemisest ning laadimisjaamast laadimisjaama lonkamisest vabanevad.

Vaata videotest, millised on need Mitsubishi i-MiEV'id, mida esimeses klipis Citroën C-Zerona, teises aga i-MiEV'i enesena näed!

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!