Nagu mullugi selgitab Eesti aasta auto ka seekord tuntumatest autoajakirjanikest koosnev žürii, selgitas ETAle ürituse üks korraldajaid, ajakirja Tehnikamaailm (TM) peatoimetaja Vello Kala. Need on mehed, kes oskavad erinevate sõidukite plusse-miinuseid kõrvutada.

Žürii liikmed esitasid kõigepealt igaüks oma kümme kandidaati aasta auto tiitlile. Seejärel valiti laekunud ettepanekute seast välja 12 kõige enam punkte kogunud mudelit. Seekordse aasta auto saatuse otsustavad Are Eller (TV 2), Viktor Filonenko (Delovõje Vedomosti), Vello Kala (TM), Margus-Hans Kuuse (Autoleht), Raivo Murde (Eesti Päevaleht), Allan Muuk (TV3), Tõnu Ojala (TM), Elmar Ots (SL Õhtuleht), Raivo Rimm (Kanal 2), Kristjan Sooper (Autoleht), Jaak Talva (ETA), Tõnu Tramm (Äripäev), Harli Uljas (Postimees), Toomas Vabamäe (Eesti Ekspress) ja vabakutselised autoajakirjanikud Ülo Anijalg, Märt Lepik, Martin Ruud ja Kaido Soorsk.

Eesti aasta auto 2003 tiitlile jäid kandideerima tähestikulises järjekorras - Citroen C3, Ford Fiesta, Mazda6, Mercedes-Benz E-klass, Mini, Nissan Primera, Nissan X-Trail, Opel Vectra, Peugeot 307 universaal, Seat Ibiza, Toyota Corolla ja Volkswagen Polo.

Eesti aasta auto 2003 selgub märtsi alul valimiste avalikult korraldatavas lõppvoorus. Teise vooru jaoks saadetakse igale žürii liikmele hääletussedel ja standardümbrik. Hääletussedelile kirjutab žürii liige oma pingerea - parim auto saab 12 punkti, järgmine 10, siis 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 ja 0. Kinnised ümbrikud avatakse otse lõppvooru käigus.