Garage48 võitis Skype'i endise turundusjuhi loodud Storymarks: kohtadele mõeldud Facebook!
“Üldvõitja tugevuseks oli kombinatsioon heast äriideest ja mitmekülgsetest võimalustest tulevikus inimestele kasulik olla,” seletas žürii liige, riskikapitalist Allan Martinson.
Võitja meeskond kirjeldab oma projekti lihtsustatult kui kohtadele mõeldud Facebooki. Tutvu sellega SIIN.
Publik valis oma lemmikuks era.ee tasuta domeenipakkuja, mis asendab hiljuti domeenireformi tõttu suletud pri.ee domeeni. Enne domeenireformi oli sinna loodud üle 50 000 konto.
Teiste põnevate projekti seas toodi esile Tunesheet rakendus, mis salvestab ja kuvab noodileheklgi kasutaja nutitelefonil. Uudseks teeb toote asjaolu, et nii intelligentse funktsionaalsusega noodiplatformi olemas ei ole.
Kõigi 18 projektiga saad tutvuda SIIN. Vaata galeriist Garage 48 lõpetanud ideede esitluse üritust!
mAudioGuide projektijuht Sander Saar, kelle eestvedamisel loodi nutitelefoni põhine audiogiid muuseumide tarbeks, avaldas lootust, et juba esmaspäevast algavad nende meeskonnal läbirääkimised Eesti Kunstimuuseumiga rakenduse kasutuselevõtuks järgmistel näitustel. “Lisaks hääle lindistamisel lubab meie ehitatud rakendus näidata ka videotervitust näituse korraldajalt või ükskõik, mis muud videosisu,” seletas Saar.
Tänu edukatele üritustele Eestis ja mujal maailmas on inimeste huvi Garage48 vastu kiiresti kasvanud. Võrreldes varasemate üritustega oli osalejate hulgas rohkem teiste eluvaldkondade tippspetsialiste alustades riigikogu liikme Andrei Korobeiniku ja lõpetades andeka moedisaineri Hanna Korsariga.
"Kui me kõik suudaks sellist entusiasmi ja energiat, mida siin 48 tunni jooksul näha võis, rakendada ka oma igapäevatöös, lööks Eesti majandus õitsele," sõnas Technopolis Ülemiste AS juhatuse esimees Gert Jostov. "Loodan, et finalistid arendavad oma ideed jõudsalt edasi ja saavad osaleda Technopolis Ülemistes septembri lõpus toimuval MoneyTalks Forum'il, mis viib alustavad ettevõtted kokku rahastajatega," lisas Jostov.
Jälgi Forte uudiseid ka Twitteris!