Kuidas on see võimalik? Nimelt kogub see äsja katsetamise faasi jõudnud nutikas automaatkast hiigelhulgal andmeid käigukastide ajaloos enneolematutest kohtadest. Ka seni on olnud kaste, mille elektroonika suudab jälgida juhi sõidustiili ning sellega kohanduda, ent BMW uus süsteem lisab valemisse veel muutujaid nagu teede ja tänavate topograafiline võrk, navigatsioonisüsteemist teada olevad tõusud, langused jms.

Pluss jooksev tevae liikluses toimuva kohta, mida auto navi saab niikuinii automaatselt ummikute ja ümbersõitude kohta vastavatest instantsidest, aga miks mitte ka teiste BMW’de ning ka konkureerivate tootjate mudelite navigatsioonisüsteemidelt, mis kõik ju reaalajas teid ja tänavaid kammivad.

Ühelt poolt on autol säärasele süsteemile tänu alati õige käik hambus, et säästa kütust. Teisalt on ka alati teada, mida tuleks teha maksimaalse kiirenduse ja sõidunaudingu saamiseks, on teada, millise kraadiga on eesootav kurv ning kui palju on tee peale autosidki ees. Enam targemaks vist küll minna ei saa?

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!