Kui ZIL kaalus ise kunagi tühjalt üle nelja tonni, siis Econoline'i täismass oli 2300 kg, ent sel oli projektiautole pakkuda töökindel tagatelg, 4,2-liitrine võimas mootor ning usaldusväärne automaatkast. Mikrobussi sai selle loo kangelane, muide, sõpradelt sünnipäevakingina ning keeras ise katuse peale, olles 140 km/h kihutades teelt välja sõitnud.

Nii et mees lihtsalt pidigi välja mõtlema, mida oma avariilise Fordiga peale hakata. Kerest tuli loobuda, see oli selge, ja nii ka tehti. Kui kere kõrvale tõstetud, oli juba nii mõnelegi selge, mida garaažis avanev vaatepilt enese kujutas: see oli suurepärane kastiauto, võibolla isegi väikeveoki toorik! Ent millega seda paaritada? Üsna pea jõutigi 1976. aastast pärineva ZIL-131 kuulutuseni, soetati see auto inspiratsiooniallikaks ning kabiinidoonoriks ja muundumine võis alata!

Tervet protsessi kajastava pildireani jõuad SIIN.

Lõpptulemusena kannab see ZILi moodi masin nüüd ise ehitatud ja võimalikult kandilist, 1940-50ndate stiilis veokikasti, on 1,9 meetrit kõrge ehk oma pool meetrit standardsest ZIList madalam. Ning viimasel hetkel, peale korralikku sõiduproovi, otsustati ka masina raam lühemaks lõigata, sest autoga oli väga ebamugav sõita. "Selline pidev hüppamine igapäevase stiiliauto renomeega ei sobinud," selgitas omanik.

Kuna see 4,2-liitrine V8, mis Ford Econonline'i kapoti all tuksus, oli sisuliselt sama, mida kasutati ka Ford Mustangi kapoti all, polnud probleemi selle forsseerimisega. Esialgu on saadud 250 hj ning 400 Nm, ent tulevikus on kavas kahtlemata kõvema võimsuse võtmine.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena