Auto kandiline koon sarnaneb SLS AMG ning E-klassi toodud uuele tahulisemale ja jõulisemale, ent ka kainemale tegumoele. Üldvormilt on SLK endiselt mõnus väike autoke, pika ninaga suss või tuhvel, mille mõnuga jalga lükkad. Pilk masina dünaamilistele omadustele ja varustuse nimekirja heidavad papu-paralleeli aga kohe üle parda.

1,8-liitrisest neljasilindrilisest pakutakse 181 ja 201 hj versioone. Võimsam agregaat on 3,5 V6 ning see arendab 302 hj. Kõik modifikatsioonid on otsesissepritsega ning varustatud stopp-start-süsteemiga. SLK 250 saavutab 7-käigulise automaatkasti abil 100 km/h 6,6 sekundiga, SLK 350 aga vaid 5,6 sekundiga. Tippkiirusest pole ametlikult kellelgi aimu, kuna see on piiratud märgil 250 km/h.

AMG versioonigi on oodata. See saab esialgsete andmete kohaselt kahe turboga õnnistatud V6 bensiinimootori. Diislisõpradel on võimalus ära oodata 201 hj 2,4 CDI, mille kena tiksumist katuseta autos kahtlemata eriti peen kuulata on.

Veidi on SLK küljes ka edevaid elemente nagu need esitiibadesse ehitatud ventilatsiooniavad, mis peaksid meile meenutama Mercedese 1950ndate aastate sportautode võttestikku. Salongis loovad meeleolu eelkõige need jõulise olemisega ning SLS AMG’lt tuttavad ventilatsiooniavad. Metallkatust pakutakse ka suure klaaspaneeliga, mida saab nupuvajutuse abil läbipaistvast hetkega läbipaistmatuks muuta. Süsteem kannab nime Magic Sky Control. Mercedes-Benz SLK debüteerib täies ilus autopubliku ees märtsis peetaval Genfi autonäitusel.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!