Ideeauto KV7 disain on oma kandilisusega teravas kontrastis paljudelt mahtuniversaalidelt tuttava dramaatiliselt kaldus tuuleklaasi ning sportlikult terava esiosaga.

“Juba algusest peale oli meie eesmärgiks mahtuniversaali olemust näha sellisena nagu ta on – paljud tootjad üritavad talle külge pookida sportlikku olemust, aga tegelikult on mahtuniversaal üks suur kast,” sõnas Kia Motos America peadisainer Tom Kearns. “Selle asemel, et kastilikku olemust varjata, otsustasime – nagu ka Souli puhul – seda hoopis esile tõsta. Tulemus on otsekohene, ent peen sõiduk, millel on mahtuniversaali funktsionaalsus ja vastavus tänapäeva tarbija mitmekülgsetele nõudmistele.”

Moodne, enesekindel välimus

Inspiratsiooni KV7 jaoks saadi lihtsatest, ent elegantsetest karpidest, näiteks nutitelefonidest või klassikalistest reisikohvritest. Kia KV7 lai hoiak on kokku sobitatud A-piilari ja tuuleklaasi disainiga, mis on vähem vertikaalsed kui tavalisel mahtuniversaalil, selle sujuv välimus ja 20-tollised veljed õhkavad modernsusest, kuid annavad samas edasi ka maasturi enesekindlust ja jõulisust.

Kõige huviäratavam tunnusjoon on ideeautol parempoolne üles avanev uks, mis tekitab ülisuure B-piilarita sisenemisava lounge-ilikku salongi. Ideeauto KV7 esiosas paiknev Kia “tiigrinina” iluvõre koos vertikaalsete LED esituledega loob puhta sujuva välimuse. KV7 puhul on mitmetes lahendustes kasutatud LED tulesid, mis tõenäoliselt jõuavad ka tulevikus toodetavatele mudelitele, näiteks katkematu rida LED-udutulesid ees ja suunatuled küljepeeglitel ning auto tagaosas.

Kia KV7 ideeauto eripärane tuuleklaas järgib unikaalset disaini, mida on kasutatud juba ka Sportage’i ja Magentise puhul. Peaaegu katkematu akenderida alates A-piilarist pakub maksimaalset nähtavust näiteks päikselisel päeval rannas või põneval öisel linnaseiklusel. Vaatamata oma ebatraditsioonilisele välimusele on KV7 oma pikkuse (4873 mm), laiuse (2033 mm) ja teljevahe (3100 mm) poolest võrreldav teiste mahtuniversaalidega, pakkudes samas ka paindlikke istmepaigutusvõimalusi ning palju pakiruumi ja panipaiku.

Avatud, pingevaba salong

Kia KV7 ideeauto salongist leiab neli pöörlevat istet, kaasa arvatud ka juhiiste. Lihtne ja samas ka peen teema on toodud ideeautosse läbi modernse värvipaleti, kasutades pehmeid beeže ja rohelisi toone, lisaks kasutatakse istmete ja pindade puhul unikaalseid materjale. Näiteks on põrandal taaskasutatud tiikpuu põrand, vill ja vilt aitavad aga luua sooja ja ahvatleva atmosfääri.

Kui KV7 ideeauto käivitatakse, liigub armatuurlaud rohkem kui 15 cm juhi poole, et tuua lülitid mugavalt käeulatusse. Sinna kuulub ka suur mitmeotstarbeline näidik, kuhu on integreeritud info-meelelahutus, kliima- ja navisüsteem, mida kõike saab juhtida mugavalt armatuuril oleval juhtkuul-hiire abil. Tagumisel real istuvate inimeste käsutuses olevas lauas on puutetundlik arvuti, autos on olemas ka Wi-Fi, mis pakub internetiühendust kõigile reisijatele ja võimaluse ühendada mitme sõitja nutitelefonid üheaegselt.

Kaopti all peidab ennast Kia uus Theta II 2.0-liitrine GDI turbomootor, mille maksimaalne võimsus ulatub kuni 285 hobujõuni. Koos kuuekäigulise automaatkastiga suudab mootor pakkuda V6-le omast jõudlust ning samas ka väikest kütusekulu – maanteel 7,8-liitrit sajale kilomeetrile.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!