„Olgu see piirkiirus suur või väike, pigem peaks vaatama masinate säästlikkust antud kiirustel,“ selgitas Sabaton. „Kui vaadelda kütusekulu, mille põletamisel tekivad eri saasted, siis oli minu eelmine auto kõige ökonoomsem kusagil 100-110 km/h vahel. Ehk peaks euro direktiivi sisse viima auto margi järgi piirkiiruse "vastava autoga võib sõita maanteedel selle kiirusega ja kiirteedel selle kiirusega"?“ paneb ta ette.

Kardaan: „Piirkiiruste tõstmine on täiesti normaalne, kuid see ei tohiks kehtida kõikidele autodele ja halbade ilmastikuolude puhul. Kui ikka auto on 20 aastat vana, siis on tema teel püsimise võime ikka hoopis teine kui tänapäevasel sõiduvahendil. Seega tuleks tehnilisel ülevaatustel panna sellistele sõidukitele alandatud piirkiirusega kleepsud. Nii nagu bussidel on. Halbade ilmastikuolude puhul saab kiirust piirata elektrooniliste liiklusmärkidega nagu Saksamaal.“

Kardaanile esitati järgmine vastulause: „Autot hoiab teel juht. Ülevaatusel ei tohiks heas korras vanemat autot diskrimineerida (palju jääks ülevaataja vastutusele). Vanem korraliku aerodünaamika jms-ga auto nt on stabiilsem kui mõni tänapäevane öko maanteemuhk.“

„Ilmselge et suured kiirused on tulevikutrend,“ kirjutas foxx. „Kiirus ei tapa, tapab mitmete asjade halb kokkusattumus, viin, lohakus ja ülbus,“ arvas EdPuju.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena