Poola politseinikud ei trahvi neid, kes ületavad kiirust vaid 10 kilomeetri võrra tunnis, vahendavad Logistikauudised autolenta.ru viidet uudisteportaalile Polskie Radio Online. Poola teed on samas ühed ohtlikumad Euroopas. 2008. aastal sai Poola autoavariides surma 143 inimest miljoni avarii kohta, Euroopa Liidu sama näitaja oli vaid 78.

Poola uued kiiruspiirangud on Euroopa Liidu kõrgeimad, kui Itaaliat mitte arvestada, kus võib alates 2010. aastast sõita autodega samuti 150 kilomeetrit tunnis. Samuti pole kiiruspiiranguid paljudel Saksamaa kiirteedel, kus soovitatakse sõita 130 kilomeetrit tunnis.

Euroopa Liidu lähiaja transpordipoliitikas räägitakse samas hoopis vastupidistest suundadest. Trendiks soovitakse võtta keskmiste kiiruste kahandamine, sest mida kiiremini auto maanteekiirusel liigub, seda enam kulub kütust ning kulub ka auto. Huvitav, kas taolised tippkiiruste tõstmised jäävad viimasteks?

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!