Bimotor Sciroccosid oli kavas müüa 60.000.- Saksa marga eest. Selle raha eest sai siis kahe mootori ning kahe käigukastiga nelikveolise masina, mil eesmine agregaat vedas esimesi ning tagumine tagumisi rattaid. Lisajäikuse tagamiseks ehitati autosse ka kerge turvapuur.

Mõlemad mootorid ei töötanud päris unisoonis ja samal võimsusel. Volkswagen Motorsport leiutas lahenduse, mis lubas juhil emma-kumma jõuallika väändeid jooksvalt kontrollida. Saatuslikuks said paarismootoriga Sciroccole Audi legendaarse Quattro olemasolu. VW Grupi juhtkond ei saanud kuidagi lubada, et Scirocco Quattrole kandadele astuma hakkab ning ulmeprojektile tõmmatigi kriips peale ning joon alla.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena