Nimelt klassifitseerib USA Keskkonnakaitse Amet autosid massi, kütusekulu määra või väliste mõõtmete asemel hoopis salongi kubatuuri alusel. 552-hobujõuline Bentley Continental GTC, mis samuti oma 2,5 tonni kaalub, platseerus selle loogika kohaselt kogunisti sub-kompakt klassi, märgib New York Times. Ning Aston Martinid leidsid end koos Mini Cooperitega supermini-klassis...

Toyota Prius ja Audi A6 esindasid ka EPA tabelis keskklassi sõidukeid. Mingeid möönduseid EPA siiski teeb, mõõtes linnamaastureid, maastureid ning kastiautosid mitte kabiini mahu, vaid ikkagi massi alusel. Ent ka seal tehakse viga – need autod klassifitseeritakse mitteautodeks. Need nimetatakse juba kergeteks veomasinateks ning seetõttu ei pea need vastama tavaliste autode kütusekulu- ning turvanormidele.

On ses kõiges mingitki loogikat? Ei. Kõik see on puhas paberimäärimine ja lollus, möönavad ka USA enese autoväljaanded.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena