Kuigi õnnetuse üksikasjadesse absoluutset selgust ei tekkinudki, otsustas kohus, et 113 inimese elu nõudnud õnnetuse süüdlasteks on Continental Airlines ja mehaanik John Taylor. Esimene sai 202.000.- eurot trahvi, teine 2000.- eurot ning lisaks 15 kuud tingimisi vanglakaristust.

Concorde’ide ülehelikiirusel toimuvatele reisilendudele pani nukra punkti 25. juulil 2000. a. Air France’i lend nr. 4590, mis kukkus süttinuna alla Gonesse’is Prantsusmaal. Õnnetuse põhjuseks peetakse Continental Airlines’i lennukilt irdunud tükki, mis vedeles lennurajal ning mille Concorde’i ratas paiskas lennuki kütusepaaki, mis süttis. Tulekeraks muutunud Concorde kihutas seejärel otse hotelli Les Relais Bleus.

On olnud kuulda, et 2012. aastal soovitakse Concorde siiski taas elule kutsuda, sooritades vähemasti mälestuslende. Britannias tegutseb koguni SCG ehk Save Concorde Group, mis ülehelikiirusel kihutava reisilennunduse päästmise eest seisab. Koos Prantsuse firmaga Olympus 593 kavatsetakse lennata Londoni olümpia ajal, ent kas ka selle suursündmuse järel, näitab aeg ning inimeste rekatsioonid.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena