06.12.2010, 13:34
Odav alternatiiv kallile ja keerulisele kahe siduriga käigukastile
Kahte sidurit ses siiski pole, kuna selle firma Xrtac innovatsiooni põhiline eesmärk ongi pakkuda kalli ja keerulise kahesidurilise käigukasti asemele soodsamat ja lihtsamat, mis oleks aga siiski sama tõhus, operatiivne ja säästlik. Võistlusautodele käigukaste ehitav ettevõte peaks teadma, mida räägib.
Seetõttu polegi tarvis kahelda, et pakutab IGS tehnoloogia on oma nime – Instantaneous Gearchange System ehk hetkelise käiguvahetuse süsteem – ka väärt. Lahendust on arendatud väidetavalt juba kaks aastat ning seda on ka mõnes võistlusautos reaalsetes võistlustingimustes katsetatud.
IGS kasutab põrkrattaga mehhanismi, et erinevaid ülekandeid peaülekandega kokku sätitada. Nii saab korraga olla nö. sees kaks käiku, ent vaid üks neist vedada – just nagu kahe siduriga süsteemis, mis on aga Britannias paikneva Xtracki leiutisest palju keerulisem, raskem ja kallim.
Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!