Seetõttu polegi tarvis kahelda, et pakutab IGS tehnoloogia on oma nime – Instantaneous Gearchange System ehk hetkelise käiguvahetuse süsteem – ka väärt. Lahendust on arendatud väidetavalt juba kaks aastat ning seda on ka mõnes võistlusautos reaalsetes võistlustingimustes katsetatud.

IGS kasutab põrkrattaga mehhanismi, et erinevaid ülekandeid peaülekandega kokku sätitada. Nii saab korraga olla nö. sees kaks käiku, ent vaid üks neist vedada – just nagu kahe siduriga süsteemis, mis on aga Britannias paikneva Xtracki leiutisest palju keerulisem, raskem ja kallim.

Tajutamatu käiguvahetussüsteem IGS

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena