Aga ikkagi: milleks kuus ratast? Ja milleks lisatelg auto esiotsa? Firma juht ja looja Ferruccio Covini pakub kuus konkreetset põhjust: kahaneb esirataste tühjenemise oht, väheneb vesiliu risk, tõuseb efektiivsus pidurdamisel, paraneb haarduvus teekattega, sõit on mugavam ning laupkokkupõrkesse sattudes on suurem šanss vähemate vigastustega pääseda.

Autot on prototüübina ennegi näidatud, ent sel nädalal demonstreeritakse seeriatootmiseks küpset mudelit Bolognas. Masinal on 4,2-liitrine Audi V8 mootor, mis arendab 433 hj ning pakub 470 Nm väänet. Manuaalkastis on kuus käiku ning tippkiiruseks on 300 km/h. Järgmisel aastal on aga plaanis kuuerattaline ka diiselmootoriga varustada.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!