Uue Audi A6 disain kehastab atleetlikust ja elegantsi. Auto kere on 4,92 meetrit pikk ja 1,87 meetrit lai, kuid ainult 1,46 meetrit kõrge. Teljevahe 2,91 meetrit tagab autos viibijatele rohkelt avarust. Auto pagasiruum mahutab 535 liitrit pagasit. Tänu rohkete alumiiniumdetailide ja kõrgtehnoloogiliste metallide kasutusele saavutati kerekonstruktsioon, mis on äärmiselt jäik ja turvaline ning 15% kergem kui tavapärane teraskonstruktsioon.

Võrreldes eelkäijaga on uue Audi A6 jõuallikad keskmiselt 19% kütusesäästlikumad. Auto mootorivalikusse kuulub esialgu kaks bensiinimootorit ning kolm TDI diiselmootorit. 2,8-liitrine FSI otsepritsega bensiinimootor arendab 150 kW (204 hj) ja 240 Nm pöördemomenti, mis koos multitronic automaatkastiga tagab auto kiirenduse paigaltstardist kuni kiiruseni 100 km/h 7,7 sekundiga. Keskmine kütusekulu on vaid 7,4 liitrit 100km kohta. Bensiinimootorite valiku tipus on kolmeliitrine kompressormootor 3.0 TFSI, mis arendab 220 kW (300 hj) ja 440 Nm pöördemomenti. S tronic käigukasti ja quattro nelikveoga varustatud Audi A6 kiirendusvõime 0- 100 km/h on 5,5 sekundit ja keskmine kütusekulu 8,2 l/100 km kohta.

Kõige efektiivsem mootor uue Audi A6 valikus on 2.0 TDI. Neljasilindriline TDI diiselmootor arendab 130 kW (177 kW) ja 380 Nm pöördemomenti 1750 – 2500 p/minutis. Kaheliitrise TDI mootoriga varustatud uus Audi A6 kulutab 100 km läbimiseks keskmiselt vaid 4,9 liitrit kütust; keskmine CO2 emissioon on ainult 129 g/km kohta. Valikus olevate 3.0 TDI diiselmootoritest esimene versioon arendab 150 kW (204 hj) ja 400Nm pöördemomenti vahemikus 1250 – 3500p/minutis. Kolmeliitrise diiselmootori ja multitronic automaatkastiga esiveoline Audi A6 kulutab 100 km läbimiseks keskmiselt vaid 5,2 liitrit kütust. TDI mootorite valiku tipus on 3.0TDI, mis arendab 180 kW (245 hj) ja 500 Nm pöördemomenti vahemikus 1400 – 3250 p/minutis. Kiirendusvõime paigaltstardist 0 - 100 km/h on 6,1 sekundit ja keskmine kütusekulu vaid 6,0 liitrit 100 km kohta.

Maksimaalse efektiivsuse saavutamiseks kuulub uue Audi A6 standardvarustusse rekuperatsioonisüsteem, mis kasutab pidurdamisel vabanevat energiat generaatori võimsuse tõstmiseks ja aku laadimiseks, samuti automaatne Start/Stop süsteem, mis linnaliikluses foori taga oodates mootori seiskab.

Uue Audi A6 varustusenimekirja kuuluvad ventileeritavad massažifunktsiooniga esiistmed, Night Vision öönägemisseade, sõidurea hoidmise ja reavahetuse abisüsteem, kaugtulede vahetamise assistent, adaptiivne püsikiiruse hoidja koos Stop&Go funktsiooniga, mis juhivad auto sõidukiirust soovi korral vahemikus 0-250 km/h ning jälgivad lisaks ka kõrvalasuvaid sõiduradasid, MMI navigatsiooniseade, millega kaasneb käekirjatuvastusfunktsiooniga puutetundlik ala (touchpad) keskkonsoolis ja 8-tolline armatuurlauda integreeritud ekraan, kus on muuhulgas saadaval ka Google‘i internetiteenused, sealhulgas auto navigatsiooniseadmega ühendatud Google Earth 3D kaardi kõik võimalused. Head-up display funktsioon, mis võimaldab juhile olulise info projitseerimist auto esiklaasile ning 1300-vatise väljundvõimsuse ja 15-ne kõlariga Bang&Olufseni helisüsteem.

Esituled saab tellida täielikult LED-tehnoloogial baseeruvate päevasõidu-, lähi ja kaugtuledega – tähtis tehnoloogiline uuendus Audi-lt. LED-tulede valge valgusvihk on sarnane päevavalgusele, mis pimedas on silmadele pehmem. LED-tuled on kaua-kestvad, hooldusvabad ja efektiivsed.

Auto iseloomu rõhutavad 16-20 tollised veljed, standardvarustusse kuulub Audi drive select funktsioon, mis võimaldab auto erinevaid karakteristikuid seadistada juhi eelistustest lähtuvalt, kas mugavama või sportlikuma sõidustiili tarvis. Valikus on 12 välisvärvi. Esimesed autod jõuavad Eesti müügisalongidesse kevadel 2011.

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!