Tänane Renault Laguna pole just kaunitar, ent õnneks pole sel ka eelkäijatega võrreldavaid üüratuid kvaliteediprobleeme. Mudeliuuenduse käigus sai Laguna uued ja ärevama sisuga esilaternad, uue bamperi ja esivõre, mis inetu pardipoja teemaga enam ei resoneeri. Masina koon on sportlikum, peenem ja jätab kallima klassi mulje.

1,5-liitrine 110 hj diisel emiteerib 2011. aastast alates vaid 120 g CO2/km ning tarbib keskmiselt üksnes 3,9 l/100 km. Mis aga veelgi toredam – seni vaid mudelil Laguna GT saadaval olnud nelikroolimist 4Control pakutakse tulevast aastast tänuväärselt ka 130 ning 150 hj dCi diiselmootoritega mudeleile.

Nelikroolimine tähendab seda, et kolme kraadi ulatuses pööravad ka tagumised rattad: linnakiirustel esimestele vastassuunas, et pöörderaadius oleks väiksem, maanteekiirustel aga esimestega samas taktis, et suunamuutus väledam oleks. Mõju on peaaegu nagu neli- või tagaveolise auto oma. Kuidas see süsteem töötab, vaata Laguna Coupe’ näitel videost!

Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena