Audi peaaegu häbitu hübriidkabriolett e-Tron Spyder
Kas tõesti selleks, et sõitjail midagi peale elektrimootorite pinina kuulda oleks ning et ei tekiks ebameeldivat trollis sõitmise tunnet, kuigi kabriolett-Audi eest on käidud välja sadu tuhandeid kroone? Igatahes on avaauto kinnisest e-Tronist igas mõttes üle. See on 13 cm pikem ja 3 cm laiem ning lisaks kahele 87 hj ning 352 Nm elektrimootorile esiratastes on sel keskasetusega kahe turboga V6 TDI diisel, mis annab tagateljele 300 hj ning 650 Nm väänet.
Minek peaks sel eelduste kohaselt olema seega peaaegu sama uskumatu kui väidetavalt tuhandeid njuutonmeetreid väänet pakkunud kupee-e-Tronil. 1450 kg kaaluv Spyder saavutab 100 km/h 4,4 sekundiga, tippkiirus on elektrooniliselt piiratud märgil 250 km/h, ent keskmine kütusekulu on muljetavaldav – ametlikult 2,2 l/100 km. Süsihappegaasi päästki on üksnes 59 g/km ning ühe 50-liitrise diislikütusepaagiga saab läbida pealt 1000 km. Seda kõike, meenutagem, superautos!
Puhtelektriliselt suudab e-Tron Spyder läbida kuni 50 km ning liikuda kuni 60 km/h, millest adekvaatseks linnasõiduks ju täiesti piisab. Väljanägemiselt on tegu selgelt R8 stiilist ja elementidest inspireeritud stiilselt agressiivse Audiga, mis midagi äärmiselt üllatavalt uut mängulauale ei aseta.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!