Prominentidega promomine ei mõjuta autoostu karvavõrdki!
Niisiis mõjutab prominentidega promomine autoostu justnimelt üksnes karvavõrd, selgus WhatCar’i läbi viidud küsitlusest. Küll aga on taoline turundustegevus kahtlemata kulukas ja aeganõudev ettevõtmine, kui vaadata vaid näiteks Audi A1 lansseerimise kaunistamiseks loodud tagaajamisklippe, kus etleb Justin Timberlake.
Miks autotootjad aga siiski maailma meediatähtedega sagedasti koostööd teevad? Peamiselt haagitakse end mõne seleebi käevangu just siis, kui soovitakse oma senist imidžit muuta.
Näiteks Audil oli tarvis näidata, et A1 on selgelt noorte ja ringi rabelevate inimeste naljerattaline soovunelm, sest seni oli neli rõngast tähendanud ikkagi tasakaalu ja soliidset sportlikkust, mitte muretut elurõõmu. Alfa Romeol oli tarvis uhiuue ja lootustandva mudeli Giuliettaga kustutada inimeste mälust senine saamatu kaunitari imago ning Uma Thurmani karismaja seksapiil peabki meid veenma, et kui juba Uma meelest on Giulietta fantastiline, siis peab seal midagi ju olema.
Tegelikult makstakse kuulsustele mõistagi kena kogus dollareid, mis neid reklaamides kaasa noogutama motiveerib. Nende nn. saadikute, kaanepoiste ja -tüdrukute eneste seisukohta esiletõugatava toote osas ei saa ju tegelikult keegi teada. Ja kuis see kõik rahvale ei mõju, mis sest siis üleüldse viljeleda? Samas – kui palju üks reklaam uue auto ostuvalikut üleüldse mõjutab?
Kuidas suhtud sina sõidumasinate promomisse prominentide halos? Mõtle järele ja kirjuta sellest teistele kommentaariumis!
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!