Uhiuus Lotus Elite pole kirjaviga, vaid kassahitt
Kui Nissan GT-R’ist pakutakse peagi ürgülbik-mudelit nimega Egoist, siis Elite ei viita tegelikult briti ürgkergete ja kiirete sportautode valmistaja ülbitsemisele. Nimi Elite oli kasutusel juba 1958-63. a. ehitatud kupeel, millele järgnes mudel Elan. 1970ndate keskel tegi Elite futuristliku comebacki justkui seljakotiga superautona, mida võib näha ka loole lisatud videost.
Järgmisel nädalal veeretatakse Pariisi autoshowl aga publiku ette 21. sajandi katse niigi elitaarsetesse autodesse veelgi elitaarsemaid noote tuua. Elite on mõeldud turule jõudma 2014. a. ning see näeb välja justkui veelgi elegantsemaks disainitud Evora, millele lisatud hübriidtehnoloogia, KERS, elektriliselt avanev kabriolettkatus.
Elite on mõeldud nähtavasti juba Aston Martini jms vastu võitlemiseks. Selles on 2+2 kohta nagu Evoraski, ent mootor on tervelt 5-liitine V8, mis pakub 620 hj. 100 km/h saabub seetõttu vaid 3,5 sekundiga, mis on standardiks tõeliste superautode nagu Ferrari ja Lamborghini maailmas. Nimi nimeks, tõsiasi on see, et Lotus Elite’ist kujuneb kindlasti kassahitt.
Milline on üks tõeline traditsiooniline Lotus - Elise S - , meenuta aastatagusest videotestist!
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!