Project Natali nime all avalikkuse ette jõudnud Kinecti tulevik on aga veel tume.

See on ühest küljest ambitsioonikam Wii žestitundlikust juhtsüsteemist, sest vajadus pultide järele puudub. Virtuaalse keskkonnaga läbikäimine toimub häälkäskluste, žestide ja kaamerasilmale esitletud piltide või objektide abil.

Esimesed tutvustused esitlesid seda võimaluserikka imemaailmana, mille interaktiivsus (asukate suhtlemine kasutajaga ja vastupidi) jõuab seninägemata tasemele.

Tänavuse aasta alguses hakkasid seevastu levima kuulukad, et tegijad on pidanud seadme tehnilist võimekust ja võimalusi kulude vähendamiseks tublisti nudima.

Tekkis oht, et paindlikust, kasutaja suhtes tähelepanelikust keskkonnast saab hoopis glorifitseeritud EyeToy, mille lõbuvara tuleks tavakraamist eraldi hoida, sest see muutuks konsooli töötlusvõimele liiga koormavaks.

Teisisõnu, see oleks endiselt Microsofti vastus Wiile ja pakuks "unikaalseid kogemusi", aga halvimal võimalikul moel – lihtsakoeliste minimängudena, mis põhinevad kaamera võimel kasutaja liigutusi tajuda ja ekraanil toimuvaga siduda. Näiteks saab punktikogumiseks ülevalt sadavaid esemeid n-ö käega haarata, kui eriti lihtne näide tuua.

Vahepeal lisandunud info lisab kahtlusi, et algsed ambitsioonid on arendamise käigus kadunud (partnerlus Disneyga, tutvustatud mängude olemus). Vähemalt on esimene ports mänge mitmekesine ja kirev, olgugi kohati Wiid ahviv.

Uudset puldivaba juhtsüsteemi kasutavad ka peamenüü (dashboard) ja mitmesugused moekad lisateenused nagu videovestlus. See võimaldab ka kaameral toas liikuvat kasutajat automaatselt jälitada ja kaaslasega näiteks filmi või uudiste koosvaatamist. Xbox Live'i ja Live Messengeri kaudu voogedastuse jagamine ehk stream sharing on küll kõva sõna!