Uued turvapadjad inimestel ribisid enam sisse ei löö
Juhi turvapadja alumine osa on nimelt köidetud veidi rooli keskmesse kinni ja nii ei pääse see suure täispuhutud poksikindana sohvri rindkerele hoopi andma, vaid mahutab rinnakorvi hoopis nimetatud lohku ära.
Külgturvapatjadesse on lõigatud „ventilatsiooniavad“, mille raskem sõitja oma kehaga kinni vajutab ning saab võimsamale turvapadjale toetuda, kergekaalulisem reisija maandub aga pehmemalt ja sujuvamalt. Analoogselt kohandub ka kõrvalistujat kaitsev turvapadi.
Kahtlemata ei jää need turvauuendused vaid Focuse pärusmaaks, vaid leiavad tee peagi kõigi Fordi mudeliteni. Suure tõenäolisusega analüüsivad taolisi turvapatju aga ka teised autotootjad, sest turvalisus on üks peamisi prioriteete ja müügiargumente ses tööstuses.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!