Ajakirja katsekomando külastas pisikeste probleemidega „varustatud“ autodega erinevaid töökodasid, kus nende tekitatud vigadele oleks pidanud jõudma jälile viie minutiga ning need parandama kolme minutiga, ent midagi sellist reeglina ei juhtunud. Tagurdamise laternas pirni vahetamiseni ei jõutud, samuti ei tuvastatud pidurivedeliku madalat taset ega jõutud jälile tühjaks vajunud varurattale.

48 % mehhaanikuist ei pannud tähele madalat pidurivedeliku taset, 57 % ei tegelenud tagurdamise laternaga ning 68 % katsealusteks osutunutest ei juhtinud tähelepanu tühjenenud varurattale. Tagatipuks esitas tervelt 40 % külastatud remonditöökodadest arve ka aknapuhastusvedeliku lisamise eest, kuigi töökotta saabudes oli katseautol see reservuaar triiki täis.

Kas ka sinul on olnud sarnaseid kogemusi? Kirjuta autoremonditöökodades juhtunud sekeldustest teistele kommentaariumis!

Pikemaid ja põhjalikumaid mõtisklusi ootame ka meiliaadressile rahvahaal@delfi.ee, kasutada võib ka lehe vasakul servas olevat Rahva hääle vormi. Kui registreerid end rahvaajakirjanikuks, võid eriti hea loo või foto eest võita ka preemia!

Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!