Peugeot esitleb maailma esimest diisel-hübriidi!
Uus 3008 HYbrid4 ühendab omavahel diisel- ja elektrimootori keskkonnasäästlikul viisil, mis võimaldab pakkuda nelikvedu, 200 hj, nullemissiooni töörežiimil ZEV (Zero Emission Vehicle) ja vaid 3,8-liitrist kütusekulu 100 kilomeetri kohta, mille puhul on CO2 pääst kilomeetrile vaid 99 grammi. Uut mudelit võib pidada läbimurdeks ka seetõttu, et see kasutab kuni 35 protsenti vähem kütust kui teised sarnase suuruse ja sõiduomadustega autod.
Erinevalt levinud eelarvamustest pakub hübriidtehnoloogia kasutamine 3008 HYbrid4 puhul meeldivat sõiduelamust. Kasuteguritena võib esile tuua kõrgetasemelise sooritusvõime koos suurepärase kasutusmugavuse, mille puhul on võimalik valida nelja erineva töörežiimi vahel (ZEV, Nelivedu, Sport ja Automaat), võimaluse lülitada sisse vaid vaikne elektrimootorit kasutav töörežiim, nelikveo poolt tagatav turvalisus ja keskkonnasõbralikkus.
HYbrid4 pakub seega uut kõrgtehnoloogilist lähenemist mootorile, ühendades täiustatud sõiduomadused ja madala CO2 taseme. Peugeot’ valik ühendada hübriidauto diiselmootoriga näitab, et omavahel on võimalik ühendada kompromissitud keskkonnanõudmised ning suurepärane sõiduelamus. 3008 HYbrid4 jõuab müügile juba järgmisel.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!