Aseri autolõbustuspargis saab mängida autojalgpalli!
Keskus koosneb rajast ja turvahallist ning kahest õppeklassist. Erinevate kurvide, ringide ja sirgetega kõvakattega rada, mille kogupikkus ületab 1 kilomeetri ning erinevate pinnareljeefidega pinnaserada ning aastaringse libedakattega teelõigud võimaldavad läbi viia atraktsioone nii üksikisikule, kui grupile. Turvahall sisaldab bokse, mis on sisustatud erinevate simulaatorite ja õpetlike näidistega.
Raja suurimaks tõmbenumbriks pidas Madar Top Gearis kõvasti populaarsust kogunud Autojalgpalli, mis peaks rahvast kokku meelitama nii siit, kui sealtpoolt piiri. Turvahalli kallimaks atraktsiooniks võib lugeda aga autosimulaatorit, millel on võimalik simuleerida erinevaid olukordi alates suvisest linnaliiklusest kuni talviste libedate maanteedeni. Otseloomulikult jäävad sinna vahele vihm, mägiteed, pimedus ja tehnilised vead, mida on võimalik see masin panna tegema juhile ootamatult.
Nurgakivi paigaldamisel osalenud Riigikogu majanduskomisjoni esimees Urmas Klaas ütles, et selline ettevõtmine on teretulnud ning kindlasti mõjub see Eesti liiklusohtusele pikemas perspektiivis ainult hästi. Samuti on oluline, et Keskuse atraktsioonide valikul on arvestatud turistile pakutavate teenustega – soovin, et Aseri Autokeskus saaks tulevikus sama tuntuks kui Otepää –suusakeskusena lisas Klaas.
Kohalik vallavanem Urve Takjas kinnitas, et sellise vabaajakeskuse lisandumine täiendab suurepäraselt juba hetkel vallas olevaid atraktiivseid ja kultuurilisi keskuseid ning kinnitas et valla seisukohalt on sellise investeeringu lisandumine ääermiselt atraktiivne.
EAS-i Turismiarenduskeskuse arenduskonsultant Heli Põld ütles, et projekti käivitumisel lisandub Eestile üks atraktiivseid ja ainulaadseid teenuseid pakkuv kompleks, mille vastu on loodetavasti huvi välisturistil. Keskuse asetsemine väljaspool suurlinnasid loob võimaluse just väiksematel kohtadel koguda tuntust ja täiendada turistide vabaajaveetmisvõimalusi maapiirkonnas.
Ühiselt paigaldati nurgakivi sisse silinder, mis sisaldas endas 31.12.2010.a. kaduvat liiklusseadust ja liikluseeskirja, samal ajal euroga asenduvat Eesti krooni, kollasetriibulist Toyota mudelautot ja samal päeval ilmunud kohalikku ajalehte Põhjarannik mille avalehel oli kajastatud Aseri Autokeskuse nurgakivi paigaldamine.
Peale Nurgakivi paigaldamist kinnitas Nordecon Betoon OÜ juhatuse liige Toomas Toompuu, et ehitus saab valmis planeeritult ja ehitaja poolseid tõrkeid ei tule.
Projekteerija ja omaniku järelevalve teostaja ,Arhitektibüroo Allan Strus OÜ juhatuse liige, Allan Strus kinnitas, et ehitus on toimunud plaanipäraselt häid ehitustavasid järgides.
Aseri Autokeskuse projekti kogumaksumuseks kujuneb ca 22 miljonit EEK-i ja planeeritav valmimise aeg on November 2010.a.
Teenused, mida Keskuses pakutakse:
Rajal:
Autojalgpall
Erinevad tagaajamised ja rammimised sõidukitega
Sünkroonsõit mitme autoga
Autoballett
Libedasõit
Ja veel palju muud.
Turvahallis:
Autosimulaator, mis võimaldab sõitmist erinevates tingimustes
Ülekatusekäiv sõiduk
Turvavöö tool ja turvavööde ning koormarihmade tester
Sõiduki turvakere ja sinna juurde puutuv
Raskelt avariiline sõiduk koos looga, miks ja kuidas see juhtus
Rehvistend
Helkurituba ja veel palju muud
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!