Honda ajaloo esimene lennuk mõjub värskelt
HondaJet on Jaapani firmale esimene etüüd lennunduse valdkonnas, vahendab Independent. Ning Honda on oma esimese lennuki üle äärmiselt uhke, rõhutades selle mitmeid nutikaid ja uuenduslikke lahendusi.
Esimesena torkab võhikulegi silma, et mootorid on HondaJet’il tiibade peal, isegi kohal, mitte all rippumas ega kusagil sabaosas. Nii väheneb Honda sõnul oluliselt maale kanduv mürasaaste, kuna tiivad peegeldavad agregaatide lärmi pigem taevasse ning nii on ka salongis rohkem ruumi, kuna reaktiivid pole lennuki keresse sisse ehitatud.
Värske Boeing 787 Dreamlineri eeskujul on ka HondaJet valmistatud komposiitmaterjalidest, mitte ühest ja samast metallist, millest enamik lennukeid. Erinevates kohtades erinevate materjalide kasutamine hoiab oluliselt kokku kaalus.
HondaJet’e koostama hakkav tehas valmib 2011. a. Lennukite hinnaks nimetatakse 4,5 miljonit dollarit ning kliendid saavad esimesed taolised tiivulised kätte varemalt 2012. a. kolmandas kvartalis.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!