Aprico süsteem otsib, filtreerib ja salvestab automaatselt olulisi telesaateid. Sellele piisab kasutaja üheainsa eelistuse teadmisest, et hakata rajama isiklikku kanalit. Autorite sõnul kulub täpse isikliku profiili loomiseks 17 kasutuspäeva.

Tähtis teada, et ka nõudevideo (VoD, video on demand) teenused saab ära kasutada, mis võimaldab ka tootjatel soovitusmootori abil oma tasulist kraami levitada.

Saadaval on ka eelnevalt valmistatud kanalid ja sellised, mis loodud otsisõnade põhjal, näiteks filmirežissööri nimi.

Aprico esimene avalik toode on Watchmi, mis kujutab endast sakslastele mõeldud Windows Media Centeri pluginat. Tegijad loodavad, et tehnoloogia jõuab lähitulevikus ka teleboksidesse ja isegi ehk televiisoritesse. Tootjad saavad oma lahendusi edasi arendada.

Philipsi UWand lahendusega võrreldes puudub mingi eriline juhtsüsteem - Aprico esindaja demonstreeris lahendust Techradari ajakirjanikule Windows Media Centeri standardpuldiga.

Süsteemi müügiargument on luua uusi sissetulekuvooge tootjale ja parem (sihtmärgistatud) reklaamindus. Aprico turundusmaterjalid nimetavadki süsteemi uue põlvkonna reklaamiplatvormiks. Kasutaja saab samas reklaame vahele jätta ja reklaamiostja maksab ainult nende reklaamide eest, mida vaadati.