Kas juba küllalt ei saa? 900-hobujõuline BMW X6
Tehasest väljuva X6 M kahe turboga 4,4-liitrine V8 pakub juba täiesti arulagedad 555 hj. Seni oli saadaval 600 hj G-Power Typhoon X6M. Kellele on aga tarvis 900 hj 870 Nm, 330+ km/h ning 0-100 km/h 4,2 sekundit näitavat muskelmaasturit? Sama hästi võiks pärida, kellele on vaja tuuningufirma Mansory maitsetuid tooteid, ent hirmkallid hirmutised suisa sulavad selle Šveitsi autoehitaja riiuleilt justnagu Šveitsi juust ahjuroal.
Saksa G-Power koukis BMW 4,4-liitrise V8-mootori X6 M'i neerudega kaunistatud ninast nagu ebameeldiva tatikolli välja ning viskas minema. Asemele tungis Typhoone RS’i kapoti alla vana hea M5' varamust pärit 5.0 V10, mille g-jõumehed olid juba varemase M5 Hurricane’i tarvis pool liitrit suuremaks paisutanud. Ning kahe apla ASA T1-316 kompressoriga varustanud.
Kükloopilise jõuga toime tulemiseks tuli sepistada uued ülekanded ning varustada auto G-Poweri enese arendatud 6-käigulise automaatkastiga. BMW nelikvedu xDrive heideti samuti põõsasse, sest keda me siin ikka lollitame – ega 330 km/h kusagil peenarde vahel rauda ei imeta, ikka autobahnil. Autobahnil!
Tänu sellele on auto ka kergem, peale selle aga ka madalam ning vuhiseb 23-tollistel velgedel. Põrgulisi on plaanis valmistada üksnes viis. Ja mis siis! Vaevalt, et keegi neid kunagi oma ihusilmaga näeb. Kuigi kuulda tahaks küll, millist põrpivat kõuemüra too küürakas kurivaim atmosfääri üürgab.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!