FOTOD: Kas uus BMW X3 on eelmisest kenam?
Nii ja naa. See on selgelt kenam ning voolujoonelisem kui esimese pesakonna esindajad, ent nüüd, kui sportlik linnamaasturibeebi X1’ki esitletud, mõjub see lihtsalt - suurema X1’na. Aga see polegi nii kurb, kui tundub. X1’st on X3 kübe maskuliinsem ning eelkäijaga võrreldes on kadunud need tobedalt keerulise kujuga esilaternad, asendudes peene ülaaktsendiga laternatega.
Uue BMW vaimus on ka X3 ninaneerud suuremad ning püstisemas asendis kui varem. Lamedad küljed kui laudauksed on löödud uhkelt lainesse, otsekui paluks auto kedagi kniksu tehes tantsule. Kõik see mõjub eelkäijast peenemalt ja šikimalt, kuigi auto on mõõtmetes selgelt kasvanud. Seda on teinud aga ka X5, nii et kandadele astumise ohtu pole.
Samuti puudub hirm, et X3 maasturina midagi asjalikku oleks. See kujutab endast ikka elustiiliautot, millega on teinekord hea üle äärekivi parkimiskohale ronida. Muud ei midagi. Sisemuses pole midagi põnevat juhtunud, kui see skulptuurjas käiguvahetuse joystick ning 8,8-tolline ekraan välja arvata.
X3 xDrive28i saab vabalthingava 3-liitrise 240 hj reaskuuese, mis tagab kiirenduseks 0-100 km/h 6,7 sekundit (pool sekundit väledam kui vana X3). xDrive35i tuleb aga juba uue 300 hj ühe turboga reaskuuesega, mis näitab sprinti 0-100 km/h ajaga vaid 5,5 sekundit ning tippkiirust pealt 240 km/h. Selleni jõutakse 8-käigulise automaatkasti abil. Lisaks on saadaval mõistagi diislid, mis on kõige mõttekam valik.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!