Toyota pedaalipaanikas olid süüdi autojuhid ise!
Ühendriikide transpordiosakond analüüsis kümneid Toyotadega väidetavalt tahtmatu ning iseenesliku kiirendamisega seotud juhtumeid ning jõudis järeldusele, et avarii teinud sohvrid olid kõiges ise süüdi, kuna litsusid piduripedaali asemel hoopis gaasi, vahendab Wall Street Journal. Sama jama selgus 1989. aastal, mil samas jamas süüdistati Audi mudeleid 5000, mispeale Saksa automark USAs peaaegu põlu alla vajus.
Uurimine ei puhasta Toyotat siiski süüst kahe mehhaanilise probleemi osas, milleks olid teatavasti põrandamati taha klammerduvad gaasipedaalid ning pedaalimehhanismid, mis kippusid gaasi peale jätma. Ent mingi elektroonilise või tarkvaraveaga, nagu mõned väitnud on, tegemist ikkagi pole.
Kes ja miks siis selle Toyota pedaalipaanika üles puhus ja maailma suurimale autotootjale nõnda palju alandust kaela tõi? Kas tõesti on tegemist vandenõuga, mis täbarasse olukorda jäänud ning pankroti põhjast läbi käinud Ühendriikide kohalike autogigantide poolt organiseeritud ja varsti selgub, et mati taha polegi pedaali võimalik klammerdada?
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!