Kuuli-, mürsu- ja maastikukindel Mersu
Kindlasti on armeede käsutuses hoopis võimekamad masinad, ent tsiviilkasutuseks mõeldud, turvatöötajaile jms. sektori esindajaile pakutavatest tahab Mercedes, mis on taolisi aparaate tegelikult juba oma 80 aastat valmistanud, pakkuda taas parimat. Sel oli ka eelkäija – LAPV 5.4.
Mis on siis muutunud? Peaaegu 1500 kg kaupa pardale võttev masin liigub väändemomendirikka diiselmootori abil kuni 150 km/h. Soomukit kaitsevad terasplaadid on lihtsad moodulelemendid, mida on võimalik ükshaaval hõlpsasti välja vahetada, kui mõni tugevamalt kahjustada peaks saama.
Tegemist on paraku siiski vaid ideeautoga, tehnoloogilise jõudemonstratsiooniga, mille varustusest suurt midagi tootmisesse ei jõua. Küll aga võivad selliste soomuslimusiinide nagu S600 Pullmann ning E-klass Guard kliendid rõõmustada mõne üksiku LAPV X.6 peal esitletud lahenduse nendegi masinale jõudmise üle.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!