Automüügisalongid kaovad peagi minevikku
Hingekella taoline lüke, millest kujuneb kindlasti trend, tavalistele autosalongidele kindlasti lööb. Ford selgitas välja, et kümnest inimesest suisa neli on nõus soetama sõiduki elektronkirja teel või kõnekeskuse vahendusel, proovisõitu tegematagi, kirjutab Telegraph automüügi arengutest Britannias.
Tõepoolest, miks peakski auto ost erinema pesumasina tellimisest või sektsioonkapi soetamisest? Viimaseid tellitakse ju massiliselt kataloogide ning veebiportaalide vahendusel. Need kuus inimest kümnest, kes täna veel vanamoodsalt proovisõitu teha soovivad, saavad seda endiselt teha, ent eks see ole vaid aja küsimus, mil enamik uute autode müügist internetti kandub.
Briti Audi diilerid sõnasid samas, et nemad ei kavatse enda pakutavaid tooteid neti kaudu müüma hakata. Sest nende sõidukid on selleks liialt erilised, et neid kiretult kirja teel osta. Eks luksusauto olegi veidi erilisem kui tavaline Ford Focus, ent tõenäoliselt on ka Audi jt preemium-brändide veebimüügi ees murdumine tulevikus ees.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!