Kui maailmakuulus muusika-telekanal MTV veel muusikavideodest ja -saadetest koosnes, lõid nad päris uue ameti VJ ehk video jockey, mis tähendas klippide vahepeal esinevat hea välimusega noort, kes ekraanitagustelt siltidelt teksti ette loeb. Nüüd on neil plaanis aga uut tüüpi saatejuht: TJ ehk Twitteri-DJ.

TJ peab MTV Twitteri säutsuvoogudega tegelema, aeg-ajalt ekraanil käima ja täitma ühenduslüli rolli fännide ja kanali juhtkonna vahel, nagu Switchedi ajakirjanik tabavalt märkis.

Mida see viimane tähendab? Ideaalne kandidaat on "dünaamiline, kütkestav ja energiline" ja "esindab publikut nende mõtteid ja küsimusi vastu võttes", vaat mida. Või siis MTV üldjuht Stephen Friedmani sõnadega - "TJ on loomulik areng sellest, kuidas me publikuga kontakti saavutame."

MTV korraldab suve jooksul TJ leidmiseks seeria väljakutseid, mille sisu pole meile teada. Korraldajatel on juba 18 sobivat inimest välja valitud, aga kaht on veel vaja. Nende kohtade täitmiseks on inimesed teretulnud soovitama sõpru või Facebooki kontakte. Finaal toimub 8. augustil; võitja valib publik.

MTV nõustub väidetavalt võitjale kuuekohalist palka maksma: säutsumise ja vahel ekraanile jõudmise eest! See ei tähenda siiski logelemist, vaid näiteks MTV sündmuste kohta postitamist, näiteks Video Music Awardsist septembris.