Ducati uus... auto?
Paraku pole see veel Ducati enda loodu sketš, vaid ühe internetis peetud disainikonkursi töö pealkirjaga D16RR2, vahendab AutoExpress. Nagu KTM’i X-Bow puhul, peeti ka siin silmas, et sõitjad saaksid tolles autos võimalikult superbike’iliku sõidutunde. Katust pole sel mõistagi üldse, kerepaneelide asemel on analoogsed plastmassitükid, mis tsiklitelegi siia-sinna külge kruvitakse.
Kõnealuse Ducati joonistanud isiku nägemuses on ruumilise toruraami ning süsinikplastist elementidega kandmikule kinnituvad keretükid samuti süsinikplastist, et kogu krempel ikka kergem oleks ning võimalikult valusalt Caterhamidele jms. kandadele astuks. 420 hj arendab V8 on moodustatud kahest Ducati L4 Desmosedici mootorist. Auto ise kaalub üksnes 450 kg, nii et see passib kenast Ariel Atomi jt. liivakastis tolmu üles keerutama.
Kogu kaadervärk on koostatud puhtalt mootorrattaosadest. Vedrustus on Ohlinsilt, pidurid ikka Brembolt veljed Itaalia firmalt Marchesini. Järjestiklülitusega käigukastki on tsiklitelt. Esimese käigu leiab eest, kõik ülejäänud viis saab kätte aga kangi juba enese poole sikutades. Koerailma korral kannatab kabriolett katta kaasa pandud polükabonaadist kõvakatusega.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!