Shanghais tegutseb unikaalne kahepealine veoki-draakon!
Esmapilgul vaadates näeb auto välja nagu aprillinali. TLF 2000/400 veokil on nimelt kaks kabiini. Põhi sõidusuunas arendab veok kiirust kuni 110 km/h ja vastupidises suunas 90 km/h.
Ohu korral saab lihtsa nupuvajutusega veoki sõidusuunda muuta 180 kraadi. Mõlemat pidi roolitav neljarattavedu lubab autoga sõita väga väikesi pöörderaadiusi ning teha ka paralleelseid liikumisi. Päästetööde korral on veoki mõlemad kabiinid hõivatud, mistõttu hädaolukordades tunnelist lahkumine on lihtne.
Veoki välispinna kaitseks leekide ja kuumuse eest on paigaldatud veesirm. Rehve kaitseb spetsiaalne veepritse düüsisüsteem. Veoki pealisehitus on valmistatud high-tech alumiinium-sandwich paneelist.
Veepaagi mahtuvus on 2000 liitrit ja vahuaine paagi maht 400 liitrit. Auto tulekustutuspumba nimivõimsus on 3000 l/min. - 10 baari juures. Lisaks kaugjuhitavale katusemonitorile (2000 l/min.) on veokile paigaldatud CAFS kustutussüsteem. Tagamaks piisava valgustuse kustutustöödel on auto varustatud pneumaatiliselt tõstetava valgustusmastiga (4000 W), kseenoon-prožektoritega mõlema kabiini küljes ning lisavalgustitega pealisehitusel.
Tehnilised andmed:
mõõdud - pikkus 9570 mm, laius, 2500 mm, kõrgus 3480 mm
rung - MAN 18.330
mootori võimsus - 330 hj
kabiin 1 - MAN topeltkabiin
kabiin 2 - MAN M-tüübi kabiin
maksimaalne kiirus - sõidusuunas 110 km/h, vastassuunas 90 km/h
käigukast - ZF spetsiaalkäigukast
pealisehitus - high-tech alumiinium-sandwich paneel
riistakapid - 6 tk. (kummalgi küljel kolm)
Fire Fighting Bureau Shanghai on üks Hiina paremini varustatud päästekomandosid. Lisaks ühele juba valmis „kahepealisele draakonile” sõlmiti hiljuti firmaga EMPL leping veel teise analoogilise veoki valmistamiseks. Teine veok peaks valmima suvekuudel.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!