FOTOD: Audiolahing finiši eel – kas kõik äge on juba valmis?
Audiodesign on loobunud kõikide teiste tööde ette võtmisest ning on kogu oma ettevõtte inimestega Renault Megane Coupe’ kallal. Juhtimisrullikult on puudu vaid alumine nupurida, mis on parasjagu tegemises. Imre Ulst asus uste ehitamisele ja uksed on Audiodesignil pisut teise lahendusega kui teistel.
Nimelt on kõlari asetus pisut üleval pool, sest kui keskriba ja kõrgsageduskõlar on teineteisele lähemal, tuleb see süsteemile ainult kasuks. Häälestamist pealik Paul ei karda ja arvab, et see tuleb pigem lihtne, sest seda on ta ju pidanud palju kordi tegema. On juba välja kujunenud asjad, kuidas ja mis paika panna.
Ghostilgi hakkab auto valmima, kõige silmapaistvamaks muutuseks on pakiruumi ehitatud lauge vormiga puidust ning klaasriidest bassikõlarikast. Selle vorm tulenes soovist jätta võimalikult suur osa pakiruumist vabaks, sellesse võimalikult vähe sekkuda. Kasti saab ka pakiruumist eemaldada, et tõeliselt suuri esemeid vedada. Kast kaetakse sama musta värvi riidega, mis auto enda pakiruumi katab ning kui aega jääb, valgustavad seda ruumi ka oranžid LEDid.
Oranže LEDe on Ghost kõikjale mujale autosse juba hulgaliselt paigutanud. Isegi esiistujate jalamattide all asuvad panipaigad on nõndamoodi efektselt valgustatud, rääkimata kõigi reisijate jalgade juurde jäävatest muidu pimedatest aladest ning mitmetest teistest detailidest. Kui süüde sisse lülitada, värvub ka auto näidikuteplokk rõõmsalt oranžiks – enne oli see valge.
Auto originaalekraani kõrvale armatuurlaua keskele Renault’ päikesenoka alla mahtus ka Pioneeri maki ekraan, nii et auto algse display’ kuvatav kell ning temperatuurinäit ei läinud kaotsi. Renault’ originaalmaki vaimus laseriga välja lõigatud uus makinupustik on kena mati pinnaga ning omab nüüd ka hõbedast kontuuri. Kõik LED’id timmitakse veel valgustugevuse osas paika ning pimedas sõitmiseks annab neist ülemised ka soovi korral välja lülitada. Ghost Edition kirjaga ehitud hõbeliistu lõikuv iPodi hoidik saab iPodi kirjaga liistutüki veel külge ning armatuurlaud ongi valmis.
Uksedki on peaaegu valmis, neile tuleb kinnitada veel vaid viimistlus. Aja nappusel jäävad uksed ilma uute BMW’likult eenduvate panipaikadeta, milleks tegelikult materjalgi valmistatud oli. Ghosti mehed rõhutavad, et nende Megane tuleb väga hea, piisavalt efektne, ent mitte väsitav, ent mis kõige olulisem – see demonstreerib kõiki tehnoloogiaid, millega just Ghost garaažis hakkama saadakse: elektroonika loomine, laserlõikus, puidust ja klaasriidest erivormide valmistamine, laitmatu vormistus jne. Finaaliks ollakse igal juhul valmis.
Veelgi enam valmis on ABC Motorsi Audiolahingu finaaliks aga Xenoni tiim. Neile usaldatud Renault Megane Coupe’s on puudu veel vaid peatoed – kõik muu on paigas. Viimased päevad kulutatakse autos istumiseks ja selle kuulamiseks, et antud võistlusel pool punktisummast andev helikvaliteedi osa paika häälestada.
Valmis on seega ka Xenoni kõige uhkem projektiosa – pleksiklaasist Renault-embleemidega otsekui valgustitega ehitud pakiruum. Esmapilgul paistab silma kaks Renault’ rombi, mis varjavad vastavalt bassikõlarit ning üht võimendit. Mõlema kõrval on käepidemed külgmiste panipaikade avamiseks. Kui aga tõsta üles pakiruumi põrandakatte tagumine luuk, avanevad seal samuti täielikult valgustatuna suure Megane kirja alla kõikide ABC Motorsi Audiolahingut toetanud brändide logod Pioneerist Herz’ini. See on uhkustamise luuk, ent kui see luuk on kinni, võib tolles autos tegijate sõnul kasvõi kartulikotte vedada.
Makkki on omal kohal – täpselt seal, kus auto originaalaparaatki asus. Makk on lihtsalt uue võru ümber saanud, et see olemasoleva interjööriga rohkem kokku sulaks. Just siin hakkabki nüüd kõige suurem töö peale – parima helikvaliteedi häälestamine. Finaali sisenedes tunneb Xenon end kindlalt, kuna tehtud töö ei tulnud liialt bling-bling välja ning mõjub soliidsena isegi vanemas eas kliendile. Kes peab küll siis need oranžid spoilerid nö. alla neelama.
Tervet galeriid lõpusirgel spurtivate tiimide töödest näed SIIN.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!