Microsoft ja restoran 100 Seafood Restaurant pakuvad Taiwanis kahe kuu jooksul spetsiaalset Windows 7 menüüd "Hot Fried 77".

See tähendab, et müügil on Windows 7 õlu ja seitse Windows 7 suupistet, igaühe hinnaks 77 kohalikku dollarit ehk hetkekursiga ligi 31 krooni. Iga päev on saadaval ainult üks suupiste.

Kuulukate põhjal pole nendes roogades midagi erilist, pigem on tavaline toit saanud uue hinnasildi ja osaks kampaaniast.

Microsoft katsetas oma eduka operatsioonisüsteemi reklaamimist toidu abil juba sügisel, kui pakkus Jaapanis Burger Kingi kiirtoiduketis Windows 7 Whopperi nimelist burgerit. See sisaldas tavapärase kahe või kolme asemel seitset kotletti, oli ligi 13 sentimeetri kõrgune ja maksis 777 jeeni - tollase kursiga umbes 90 krooni.

Windows 7 kampaanias kasutatud ebaharilike võtete seas on ka opsüsteemi koopia kinkimine igale Hollandi küla Zevenhuizen ("Seitse maja") elanikule ja Hispaania küla Sietes ("Seitsmed") osaline dekoreerimine Windowsi logo värvides.