Uus, juba 7. põlvkonna VW Golf on tõesti midagi uut
Kui hakata lähemalt vaatama, tõuseb ju auto küljejoon tagumiste uste akende all frivoolselt üles, meenutades, ausalt öeldes, Toyota Aurist. Ning tagumiste rataste kohalt on Golfi kere õige muskulaarne. Esitulede ja esivõre moodustatav selge kikilipsukujutis on endiselt askeetlik, ent selle all olev bamper on saanud uhkema ja šikima sisu.
Kooskõlas laiema autoarenguga, mille esirinnas Volkswagen eriti oma populaarseima mudeliga ju sammuda soovib, saab Golf VII veelgi kergema massi, veelgi tõhusamad ja ökonoomsemad turbomootorid ning lõputu hulga kerevariante. Kolmeukselisest ja viieukselisest kabrioleti ning neljaukselise nn. sedaankupeeni välja.
Loomulikult pakatab 7. põlvkond kõikvõimalikest elektroonilistest vidinatest liiklusmärke ära tundvast süsteemist iseparkimise võimaluseni välja. Kokkuvõttes on Golf VII taaskord maailma kõige universaalsem ja asjalikum auto. Tõsi, see pole enam kõige lihtsam auto, ent kätkeb endas piisavalt ruumi ja mõistlikul määral eesrindlikku innovatsiooni, et rihtida kõikide autode eeskostja positsiooni.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!