Mis oleks, kui Ferrari ikka ehitaks neljaukselise superauto?
Pinin pärineb 1980. aastast ning kas on keegi, kes tõesti võtaks selle suunas negatiivseid kommentaare lendu lasta? See näeb välja stiilne ja kiire, võimsad summutiotsad pakiruumi alt välja turritamas. Üldmulje meenutab soovi korral veidi Opel Senatorit, mis presspingi alt läbi käinud, ent see pole sugugi irvitav võrdlus.
Meenutagem, et tol ajal oli Ferrari sunnitud neljaukselisele mudelile mõtlema samuti Aston Martini tegevusest ebamugavasse olukorda seatuna, kuna brittidel oli ette näidata jumaliku välimusega, ent kuratlikult keeruline Lagonda, mis on legendiks jäänud tänini. Auto disaininud Sergio Pininfarina nimetas oma ideeauto oma isa, ettevõtte looja ning ristiisa Battista „Pinin“ Farina järele – pole just tagasihoidlik nimevalik.
Publiku ette veeretati Ferrari Pinin esmakordselt 1980. a. Torino autonäitusel ning sellele tilkunud ihaila koristamisega oli kindlasti palju tegu. Kes ei tahaks praktilist ja ruumikat superautot? Või seda vähemasti vaadata, end koos sõprade või perega ses mööda maanteid ringi tuiskamas?!
Enzo Ferrari isiklikultki oli uuendusliku R12 mootori ning värske ilmega Pininist vaimustunud ning alustas läbirääkimisi selle väikeseerialiseks tootmiseks. Projektist aga reaalset asja ei saanud ning ka täna, kolmkümmend aastat hiljem näib, et tuleb Ferrari supersedaanist taaskord suu puhtaks pühkida.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!