Uus Chrysler Sebring on negatiivsusest puhas Nassau
Nassau on paik Bahama saartel ning tuntud tennisepallide bränd. Selle aasta neljandas kvartalis saab aga nii hakata kutsuma ka Chrysleri keskklassi sedaani. Chryslerina debüteeris Nassau nimi ideeautol 2007. a.
Sebringu põhiline turg on Chrysleri sõnul autorendifirmad ja ettevõtete autopargid, mis tavakliendi jaoks positiivset nooti ei oma. Nagu ostaks enesele takso. Kõige hullemaks osaks Sebringust peeti reeglina selle salongi kvaliteeti, mis oli konkurentidega võrreldes tõesti nagu nõukogude aja tasemel. Nii et Sebring mingeid plussmärgiga brändiomadusi eneses ei kanna ja aeg see sõna ajaloo prügikasti heita on õige.
Nassauga koos tuleb 2011. a. ka täiesti uus Dodge Avenger ning mõlemad on senistest totaalselt teistsuguse olemisega. Interjööris lubatakse imet teha ning selles sektoris Chrysleri jaoks tõesti uus lehekülg pöörata.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!