VW lipulaev Phaeton veeres uuenduskuurist täielikult välja
Viis meetrit ja kuus sentimeetrit pikk Phaeton on alles algus. Kuna Hiinas on laialt levinud pikendatud keredega esindussedaanide kultuur, mis ulatub Audi A4-taoliste venitamiseni välja, pakutakse ka tosin sentimeetrit pikemat Phaetonit. See aga on juba tõeline limusiin, kuhu saab valida kaks tagaistet või siis diivani.
Mootorivalikus on 276 hj V6, väändemomendirikkam 236 hj turbodiisel V6, mis kiirendab 0-100 km/h 8,6 sekundiga, 330 hj V8 ning loomulikult tõeline kroonijuveel – 444 hj W12 ise. Viimased kaks kanduvad tänasest Phaetonist üle muutmata kujul, millest on kahju, kuna üle nelja aasta vanade jõuallikate ökonoomsus pole enam kindlasti tänasel tasemel. Lisaks võiks nii peenel autol olla stopp-start-süsteem.
Tagasihoidlikult musta radiaatorivõre asemel sätendavad kroomitud trellid. Salongis on neljatsooniline kliimaseade ja 18 viisil reguleeritavad elektriistmed. Kõige ilmsemad on muutused auto välimuses – kogu kere on veidi ümber modelleeritud, meenutades paksu Phaetonit üldjoontes endiselt.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!