Toyota kutsub Euroopas ja Eestiski Land Cruisereid remonti
Kuigi tagasi kutsutud sõidukitega sõitmine on tavaoludes ohutu, esineb kineetilis-dünaamilise vedrustussüsteemi (KDSS)* ja Executive- või Premiumvarustuspaketiga sõidukite puhul oht, et kui juht suurel kiirusel järsult rooli keerab või liiga suurel kiirusel paremkurvi siseneb, võib auto külglibisemisse sattuda.
Selle põhjuseks on sõiduki stabiilsuskontrolli süsteemi vähene
aktiveerumine auto kasutamisel ekstreemsetes sõiduoludes. Seda probleemi hakati uurima pärast ühe USA tarbijaväljaande raportit, milles kirjeldati katset, kus sõiduki rooli keerati 90 km tunnikiiruse juures 90 kraadi võrra.
Kõigi eespool mainitud mudelite omanikega võetakse lähiajal isiklikult ühendust, et tarkvara vahetamiseks sobiv aeg kokku leppida. Tarkvara tasuta vahetusprotsess võtab aega vähem kui tund ning viiakse läbi ükskõik millises Toyota volitatud müügisalongis või remonditöökojas.
Tänaste andmete põhjal ei ole Eestis esitatud ühtegi sellekohast kaebust ega toimunud ühtegi selle probleemiga seotud õnnetust. Tagasikutsumine ei mõjuta ühtegi teist Eestis müüdavat Toyota ega Lexuse sõidukit. Küsimuste või murede korral peaksid Toyota või Lexuse omanikud abi saamiseks ühendust võtma lähima Toyota müügisalongi või Toyota Balticu kliendisuhete osakonnaga. Tel +372 613 0327 või e-posti teel cr@toyota.ee.
* KDSS reguleerib optimaalselt esi- ja tagastabilisaatorite tööd, tagades selle, et
stabilisaatorid lülituvad raskete teeolude puhul välja, vältides seega sõiduki
kaldumise kurvides.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!