Hetke hullumeelseim härg-Hyundai arendab 675 hj!
Vaid 840 kg kaaluva auto juures ei meenuta õigupoolest Hyundaid, veel vähem selle mudelit Genesis küll enam mitte miski. Pigem meenutab selle süsinikplastist kere Le Mans’i võistlusautosid.
Aktiivne diferentsiaal suunab vajadusel kogu väände esiteljele, et asfaldiga vahelduval tolmuteelgi rajale jääda. Poolautomaatkast pärineb Wiesmannilt. Eesmärgiks on 20 km pikkune rada vähema kui kümne minutiga läbi sõita. Keskmine kiirus peab selleks olema 120 km/h.
Rhys Milleni isa Rod Millen püstitas 1994. a. nelikveolise Toyota Celicaga veel üleni tolmusel teel rajarekordi, mis püsis 13 aastat. Nüüd üritabki poeg oma perekonna au taastada ning Nobuhiro „Monster“ Tajima 2007. a. uus rekord seljatada.
2010. a. Pikes Peak peetakse 27 juunil. Seni naudi tollel ettevõtmisel osalevatest sõidukeist ehk hullumeelseimat - Toyotat, mille 2-liitrise mootori 1000 hj lihtsalt ei taha teel püsida!
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!