Audi TT mudeliuuendus tähendab säästu ja sööstu
Kaheliitrine nelja silindriga 2.0 TFSI turbomootori uuenenud versioon arendab 155 kW (211 hj) ehk 11 hj eelkäijaga võrreldes enam. Senise 7,7 liitrise keskmise kütusekulu asemel, tarbib Audi TT Coupé 2.0 TFSI nüüd keskmiselt 6,6 liitrit bensiini. Uus mootor vahetab ühtlasi välja seni Audi TT suurima töömahuga 6-silindrilise 3,2-liitrise bensiinimootori, pakkudes tänu turbo ülelaadimisele ja kergemale kaalule V6 jõuallikaga võrreldes paremat dünaamikat.
Manuaalse käiguvahetusega 2.0 TFSI versioon spurdib paigaltstardist kiiruseni 100 km/h 6,1 sekundiga, topelt-siduriga ülikiire S tronic käigukastiga nelikveolise quattro versiooni kiirendusvõime on aga sportlikult igati eeskujulik 5,6 sekundit. Kaheliitrise töömahuga bensiinimootori kõrval algab Audi TT mootorvalik 1.8 TFSI jõuallikaga, mille võimsus on 118 kW (160 hj) ja pöördemoment 250 Nm.
Ainult nelikveolisena saadaolev Audi TT diiselversioon 2.0 TDI quattro pakub sportautode segmendis erakordset säästlikkust – keskmiselt 5,3 liitrit kütust 100 km kohta ning CO2 emissioon alla 140 g/km. Diiselmootoriga Audi TT kiirendusvõime 0-100 km/h on 7,5 sekundit ning lõppkiirus 226 km/h.
Audi TT uuenenud mudeliversioon, mis jõuab müügisalongidesse mõne kuu pärast on pikkuses kasvanud 20 mm võrra. Täiendused auto keredisainis hõlmavad peamiselt auto esiosa, kus lisaks suuremate õhuvõtuavadega uuenenud kaitserauale, musta kõrgläikega singleframe iluvõrele ja kroomääristusega udutuledele annavad visuaalset efekti esilaternates asuvad 12 päevasõidutule LED-dioodi. Samuti lisadub auto värvivalikusse neli uut metallik- ja pärlefektvärvi.
Lisaks Audi TT Coupé ja TT Roadster mudelitele kuuluvad Audi mudelirivvi ka sportversioon Audi TTS (272 hj) ning 340 hobujõuline muskelauto Audi TT RS.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!