Volkswagen Phaeton ei suregi, vaid sai hoopis uue näo!
Mõistagi muutub ka Phaeton teiste uute Volkswagenite sarnaseks, saades eelkõige pähe Golfilt tuttava agressiivsema ning kandilisema ilme, mõned LED’id siia-sinna jne. Olulisemad muudatused puudutavad jõuallikaid, kuna valikusse lisandub uuenenud Q7 ninas töötav 3.0 TFSI, mis on võimas ja äärmiselt säästlik mootor.
Sest agregaadist on kaks verisooni, millest tagasihoidlikum arendab 272 hj ja 400 Nm, võimsam aga 333 hj ja 440 Nm. Viimane on kasutusel sportsedaanis S4 ning asendab Phaetonis endist 4,2 FSI V8 mootorit. Spioonfotograafide värskeid pilte näed SIIN.
2002. a. turule toodud Phaeton oli Volkswageni pealiku Ferdinand Piechi kinnisidee sellest, et VW suudab Audile, Mercedesele ja BMW’le luksuslike esindusautode segmendis väärilist konkurentsi pakkuda. Ning tõepoolest – Phaeton sai suisa superhea, ent paraku üsna tagasihoidliku välimusega ning see kandis ikkagi endiselt Volkswageni märki. Väga edukaks see täna osutunud pole, kuigi kasutatud autode turul on Phaetoni hinna ja sisu suhe äärmiselt hea.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!