BMW’st sai maailma menukaim luksusbränd!
Jaanuaris, veebruaris ja märtsis 2010. a. läks üle maailma kaubaks 264 100 nelja ninarõngast kandvat autot. Müügikasvu protsendinumber oli Audil uhkelt kahekohaline Euroopas, Põhja- ning Lõuna-Ameerikas, Kagu-Aasias ja Aafrikas ning loomulikult ka Lähis-Idas.
BMW müüs aga 1709 autot enam – kokku 265 809 tükki, mis tähendas firmale globaalseks kasvuks 13,8 %. Nõutumaid kaupu oli nii uue põlvkonna 7. seeria kui uhiuus väike linnamaastur X1. Viimaseid müüdi 19 657, 7. seeria limusiine aga 14 245 ehk 54,1 % enam kui mullu samal ajal.
Küllap tõuseb see kõver veelgi kõrgemale, sest 5. seeria ise on äsja turule paisatud. Samuti on oodata 3. seeria kupee ja kabrioleti uuenenud versioone, mis kõik BMW nüüdseks napilt kätte võidetud positsiooni kindlustama peavad.
BMW viimaseid mudeleid on ka 5. seeria Gran Turismo, mille laadis kavatsetakse luua ka 3. seeriale toetuv analoog. Vaata videost, mida see 5. seeria GT endast kujutab!
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!